Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok Rok X 2014 Nr 2 (25)

Książka

Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok
Rok X 2014 Nr 2 (25)

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 23,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 23,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok

Spis treści
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Leah O?Toole, Cooperative learning
in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich ?
z doświadczeń i refl eksji nauczyciela akademickiego (pedagoga praktyk) . . . . . . . . . . 21
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska, Kategoria rodziny
w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa. Ujęcie diachroniczne . . . . . . . . . . . . 45
Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,
Knowledge in the teaching-learning process ?
from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Aleksandra Maj, Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę
idei wyłaniającego się programu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
NARRACJE I PRAKTYKI
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers? learning
in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy
to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
SPRAWOZDANIA
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference
of International Froebel Society. Canterbury, 26?28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów
Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118
Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Informacje dla Autorów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
Contents
STUDIES AND ARTICLES
Leah O?Toole, Cooperative learning
in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Małgorzata Wójcik, In search of a model for teaching practice ?
the experience and refl ection of an academic teacher (practice teacher) . . . . . . . . . . 21
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska,
Family in the mental lexicon of preschool children. Diachronic view . . . . . . . . . . . . . 45
Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,
Knowledge in the teaching-learning process ?
from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Aleksandra Maj, The project approach as a strategy for the implementation
of the idea of an emergent curriculum . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
NARRATIONS AND PRACTICES
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers? learning
in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy
to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
REPORTS
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference
of International Froebel Society. Canterbury, 26?28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów
Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118
Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Information for Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123


Szczegóły: Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok

Tytuł: Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok
Podtytuł: Rok X 2014 Nr 2 (25)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Kod paskowy: 977173415820625
ISBN: 9771734158206
Tytuł oryginału: Issues in early education
Język oryginału: angielski
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 126
Format: 16.8x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg


Recenzje: Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×