Kult klienta Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy

Książka

Kult klienta
Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788326481291
  • Ilość stron: 232
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kult klienta

Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.

NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU

Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe.

BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU

Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.


Szczegóły: Kult klienta

Tytuł: Kult klienta
Podtytuł: Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326481291
Tytuł oryginału: The cult of the customer
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kozłowska Antonina
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 232
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.362 kg


Recenzje: Kult klienta

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: