Edukacja małego dziecka Tom 8 Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcji
Edukacja małego dziecka Tom 8 Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcji
- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788378506331
- Ilość stron: 242
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Edukacja małego dziecka Tom 8 Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcji
Start edukacyjny to początek poznawania siebie i świata, warunkujący jakość życia indywidualnego i wspólnotowego. Tom 8 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Przedszkole przemiany instytucji i jej funkcji, w całości został poświęcony zagadnieniom związanym z wychowaniem przedszkolnym. Okres wychowania przedszkolnego ma bez wątpienia strategiczne znaczenie dla prawidłowego rozwoju dziecka. Jest to związane przede wszystkim z tym, że wszelkie wysiłki zmierzające do wyrównywania szans mają sens wówczas, gdy podejmowane są w najwcześniejszych latach rozwoju, a więc w wieku 26 lat. Tylko w tym momencie istnieje możliwość, aby został przerwany błędny łańcuch reprodukcji kulturowej z udziałem szkoły.
Prezentowany tom obejmuje dwa główne zakresy tematyczne, ujęte w czterech częściach i odnoszące się po pierwsze do przedszkola jako instytucji, w tym m.in. jej organizacji, warunków i kadry, a po drugie do kompetencji związanych z jakościowym wymiarem przedszkolnej edukacji, w tym kompetencji nauczycieli-wychowawców oraz kompetencji dzieci.
Szczegóły: Edukacja małego dziecka Tom 8 Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcji
Tytuł: Edukacja małego dziecka Tom 8 Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcji
Wydawnictwo: Impuls
Seria: Edukacja małego dziecka
ISBN: 9788378506331
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 242
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.375 kg
Redakcja: Ogrodzka-Mazur Ewa, Szuścik Urszula, Minczanowska Aleksandra