Książka
  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788375614435
  • Ilość stron: 300
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 51,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 51,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-gatunki - Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer

Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. ?Nowe nowe media? odróżnia od zwykłych ?nowych mediów? ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro ?każdy? ? to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
Tymczasem ? myśląc o FB i celebrytach nie trzeba się ekscytować: oto gwiazdy i gwiazdeczki otrzymały tanie i skuteczne narzędzie do promocji. Mogą sprawnie zarządzać fanpage?ami, dzięki temu, że widzą drobne nawet wahnięcia liczby fanów. Gwiazdy przede wszystkim mogą otrzymywać od fanów merytoryczne uwagi ? bo Facebook i Twitter nastawione są na interakcję: otwarte są na informację, że zdarzenia, o których mowa, zaszły tak niedawno temu, że prawie w tej chwili


Szczegóły: E-gatunki - Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer

Tytuł: E-gatunki
Autor: Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375614435
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 300
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.488 kg


Recenzje: E-gatunki - Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: