Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji

Książka

Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji

  • Wydawnictwo: Norbertinum
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788372225382
  • Ilość stron: 211
  • Format: 15.0x21.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 38,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 38,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji - Tadeusz Zych

Praca Tadeusza Zycha podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie czym był Wrzesień 1939 roku dla społeczeństwa polskiego w czasie okupacji oraz jaki wpływ pozostawił w ich świadomości. Spojrzenie na klęskę kampanii wrześniowej od strony jej skutków psychologicznych i społecznych oparte jest na analizie prasy konspiracyjnej lat 1939-1945 oraz podziemnych broszur. Celem pracy jest ukazanie obrazu walk jesiennych 1939 roku, jaki rodził się w czasie ich trwania i pierwszych miesiącach powrześniowych. Postawy, stereotypy i odbiór klęski, które wówczas się wytworzyły, funkcjonują do dzisiaj.


Szczegóły: Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji - Tadeusz Zych

Tytuł: Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji
Autor: Tadeusz Zych
Wydawnictwo: Norbertinum
ISBN: 9788372225382
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 211
Format: 15.0x21.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Problemy kampanii wrześniowej 1939 roku w świadomości społecznej i publikacjach lat okupacji - Tadeusz Zych

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×