What a Lottery! Starter/Beginner
Colin Campbell
What a Lottery!
Starter/Beginner
Colin Campbell
- Wydawnictwo: Cambridge University Press
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 9780521683272
- Ilość stron: 32
- Format: 13.0x20.0cm
- Oprawa: Miękka
2 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: What a Lottery! - Colin Campbell
Award-winning original fiction for learners of English. At seven levels, from Starter to Advanced, this impressive selection of carefully graded readers offers exciting reading for every student's capabilities. Rick Drummond is a music lover without a job who dreams of making it big in the world of music. The people around him think he's just a dreamer, or a loser. When his wife walks out on him it seems the real world is falling around him. But then his luck changes when he wins the lottery. Is this really a change of fortune for Rick or is he about to lose again Paperback-only version. Also available with Audio CD including complete text recordings from the book.
Szczegóły: What a Lottery! - Colin Campbell
Tytuł: What a Lottery!
Podtytuł: Starter/Beginner
Autor: Colin Campbell
Wydawnictwo: Cambridge University Press
ISBN: 9780521683272
Kategoria: Podręczniki
Przedmiot: Język angielski
Języki: angielski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 32
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.061 kg
Recenzje: What a Lottery! - Colin Campbell
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Colin Campbell (8)
- Horizons 3 Student's Book (Oxford University Press) - Miękka
- Horizons 3 Workbook (Oxford University Press) - Miękka
- Horizons NEW 4 SB + WB OXFORD (Oxford University Press) -
- Nowoczesne zasady odżywiania Przepisy mistrzów (Galaktyka) - Miękka ze skrzydełkami
- What a Lottery! (Cambridge University Press) - Miękka
- Nowoczesne zasady odżywiania (Galaktyka) - Miękka ze skrzydełkami
- Meghan i Harry. Prawdziwa historia (Kobiece) - Twarda
- Resource Books for Teachers: Learner-Based Teaching (Oxford University Press) - Nie dotyczy