Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania

Książka

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania

  • Wydawnictwo: Dr Lex
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788379221820
  • Ilość stron: 750
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 119,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 119,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania - Kapusta Piotr

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i niemiecki - łącznie ponad 120 000 znaczeń.

Zmiana systemu gospodarczego w Polsce i Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.


Szczegóły: Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania - Kapusta Piotr

Tytuł: Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania
Autor: Kapusta Piotr
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788379221820
Języki: angielski, niemiecki, polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 750
Oprawa: Miękka


Recenzje: Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzania - Kapusta Piotr

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×