Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2

Książka

Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2

  • Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788363434564
  • Ilość stron: 280
  • Format: 12.0x19.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2

Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.
Ze Wstępu


Szczegóły: Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2

Tytuł: Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788363434564
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 280
Format: 12.0x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×