Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2
Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2
- Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788363434564
- Ilość stron: 280
- Format: 12.0x19.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.
Ze Wstępu
Szczegóły: Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2
Tytuł: Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788363434564
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 280
Format: 12.0x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg