Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa

Książka

Pomiar kapitału klienta
w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788375566628
  • Ilość stron: 174
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Pomiar kapitału klienta - Wiesława Caputa

We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem, lecz również potencjału zasobowego, będącego pochodną wiedzy klienta.

Książka adresowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką zarządzania wartością klienta i kreowania relacji z klientami.


Szczegóły: Pomiar kapitału klienta - Wiesława Caputa

Tytuł: Pomiar kapitału klienta
Podtytuł: w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa
Autor: Wiesława Caputa
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566628
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 174
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg


Recenzje: Pomiar kapitału klienta - Wiesława Caputa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Wiesława Caputa (1)