Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Kos-Łabędowicz Joanna
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Kos-Łabędowicz Joanna
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788325569174
- Ilość stron: 192
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta - Kos-Łabędowicz Joanna
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.
Dr hab. Grażyna Rosa
prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczegóły: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta - Kos-Łabędowicz Joanna
Tytuł: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autor: Kos-Łabędowicz Joanna
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325569174
Tytuł oryginału: B
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 192
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.326 kg