Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Książka

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788325569174
  • Ilość stron: 192
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta - Kos-Łabędowicz Joanna

Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.

Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.
Dr hab. Grażyna Rosa
prof. Uniwersytetu Szczecińskiego


Szczegóły: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta - Kos-Łabędowicz Joanna

Tytuł: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autor: Kos-Łabędowicz Joanna
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325569174
Tytuł oryginału: B
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 192
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.326 kg


Recenzje: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta - Kos-Łabędowicz Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×