Pedagogiczna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu
Górniewicz Ewa
Pedagogiczna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu
Górniewicz Ewa
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2001
- ISBN: 8371747993
- Ilość stron: 74
- Format: 24x17cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Pedagogiczna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu - Górniewicz Ewa
Niniejsza praca jest próbą umiejscowienia w tej nowej konwencji teoretycznej konkretnego problemu pedagogicznego, a mianowicie specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Uzyskanie powodzenia w opanowaniu tych umiejętności uzależnione jest od wielu czynników. W teorii nauczania przyjęto termin dojrzałość szkolna na określenie wskaźnika potencjalnych zdolności dziecka koniecznych do uzyskania co najmniej standardowego poziomu wymagań edukacyjnych. Sprostanie obowiązkom szkolnym wymaga więc od ucznia odpowiedniego poziomu umysłowego, fizycznego, emocjonalnego i społecznego. W psychologii rozwojowej opisuje się przypadki osób rozwijających się nieharmonijnie. Jednakże różnice indywidualne między uczniami są znaczne. Dysharmonie rozwojowe, jak przyspieszanie jednych a opóźnienie innych sfer, a tu parcjalne, frag
Szczegóły: Pedagogiczna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu - Górniewicz Ewa
Tytuł: Pedagogiczna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu
Autor: Górniewicz Ewa
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Kod paskowy: 9788371747991
ISBN: 8371747993
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 74
Format: 24x17cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.14 kg