Fenomen Facebooka Społeczne konteksty edukacji
Fenomen Facebooka
Społeczne konteksty edukacji
- Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788363434373
- Ilość stron: 196
- Format: 12.0x19.0cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Fenomen Facebooka
Facebook w edukacji
Facebook na co dzień
Facebook w badaniach
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego Facebook jest tak popularny w Polsce, ani pewności, że w dłuższej perspektywie czasowej tendencja ta się utrzyma. W 2013 roku wieszczono rychły upadek tego portalu społecznościowego, jednak prognozy się nie sprawdziły, a popularność Facebooka stale rośnie. [...] Polska zajmuje drugie miejsce na świecie, po Indiach, pod względem liczby rekrutowanych programistów przez Facebooka. Jednym z najważniejszych powodów popularności tego serwisu społecznościowego jest jego wielokontekstowa struktura pozwalająca na łączenie różnych funkcji i ról społecznych, w tym sfery prywatnej i publicznej.
prof. Grażyna Penkowska
Zespół autorów Fenomenu Facebooka pod red. G. Penkowskiej otwiera ważne pole problemowe dla pedagogiki. Autorki i Autorzy poszczególnych rozdziałów analizują fenomen Facebooka, unikając demonizowania tej przestrzeni, wskazując ważne obszary i konteksty domagające się pogłębionych eksploracji. Szkicują mapę problemów, których bazą są niewielkie przedsięwzięcia badawcze związane z tym portalem społecznościowym. Są to przedsięwzięcia udane, z dobrze opracowaną koncepcją badawczą, rzetelnymi analizami i bardzo ciekawymi wynikami.
prof. Lucyna Kopciewicz
Szczegóły: Fenomen Facebooka
Tytuł: Fenomen Facebooka
Podtytuł: Społeczne konteksty edukacji
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788363434373
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 196
Format: 12.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.195 kg
Recenzje: Fenomen Facebooka
Podobne do: Fenomen Facebooka
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna