Innowacyjność Uwarunkowania, strategie, wyzwania
Innowacyjność
Uwarunkowania, strategie, wyzwania
- Wydawnictwo: Placet
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788374881869
- Ilość stron: 206
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Innowacyjność
Wzrost innowacyjności przedsiębiorstw, wobec ciągle niskiego poziomu innowacyjności Polski, stanowi jedno z kluczowych zadań polskiej polityki gospodarczej na najbliższe lata. Innowacyjność jest również przedmiotem zainteresowania samych przedsiębiorców, gdyż jest postrzegana jako główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjnosci, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowanych procesów innowacji oraz wykorzystania Internetu do komunikacji z klientem. Przedstawione problemy stanowią wyzwanie nie tylko dla samych przedsiębiorstw, ale także dla krajowej i regionalnej polityki innowacyjnej. Zatem adresatami opracowania są pracownicy naukowi, doktoranci, studenci, ale także przedsiębiorcy, menedżerowie oraz praktycy gospodarczy kreujący szeroko rozumiane uwarunkowania do wdrażania innowacji.
Szczegóły: Innowacyjność
Tytuł: Innowacyjność
Podtytuł: Uwarunkowania, strategie, wyzwania
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881869
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 206
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg
Redakcja: Kamińska Alfreda