Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych 14/2015

Książka

Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
14/2015

  • Wydawnictwo: eMPi2
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788365149008
  • Ilość stron: 310
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 31,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 31,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych - Małgorzata Pańczyk

Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE

Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.


Szczegóły: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych - Małgorzata Pańczyk

Tytuł: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Podtytuł: 14/2015
Autor: Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo: eMPi2
ISBN: 9788365149008
Kategoria: Podręczniki
MEN: 14/2015
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 310
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.498 kg


Recenzje: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych - Małgorzata Pańczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: