Jak wykreować sukces uczelni Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku edukacyjnym

Książka

Jak wykreować sukces uczelni
Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku edukacyjnym

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788326481345
  • Ilość stron: 232
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak wykreować sukces uczelni - Tomasz Maliszewski

Książka odpowiada na ważne pytania związane ze współczesnym rynkiem edukacyjnym w Polsce:
- W jaki sposób szkoły wyższe tworzą przewagę konkurencyjną?
- Jakie kluczowe czynniki sukcesu odgrywają w tym procesie główną rolę i w jakich strategicznych obszarach?
- Jakie siły decydują o rynkowych tendencjach i determinują kierunek zmian?
- Dzięki jakim czynnikom uczelnie planują budować przewagę konkurencyjną w najbliższych pięciu latach?
Autor opisuje w niej wszystkie najważniejsze koncepcje przewagi konkurencyjnej. Prezentuje szanse i zagrożenia dla uczelni wyższych. Omawia procesy zachodzące na międzynarodowym rynku edukacyjnym, m.in.: otwieranie się tego rynku, nasilanie się procesów umiędzynarodowienia, napływ funduszy europejskich, globalizację gospodarki, jak również realizację Procesu Bolońskiego. Wyjaśnia, na czym polegają zmienione oczekiwania wobec szkół wyższych i ich przekształcenia instytucjonalne zachodzące pod wpływem presji ze strony otoczenia konkurencyjnego. Efektem tych rozważań jest pytanie o model współczesnej szkoły wyższej: uniwersytet "humboldtowski" czy "przedsiębiorczy".

Szczegółowej analizie poddaje takie obszary funkcjonowania szkolnictwa wyższego, jak wymiar instytucjonalny szkoły wyższej i jej oferty edukacyjnej oraz działania marketingowe mające na celu budowanie wizerunku uczelni.


Szczegóły: Jak wykreować sukces uczelni - Tomasz Maliszewski

Tytuł: Jak wykreować sukces uczelni
Podtytuł: Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku edukacyjnym
Autor: Tomasz Maliszewski
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326481345
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 232
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.405 kg


Recenzje: Jak wykreować sukces uczelni - Tomasz Maliszewski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×