Skuteczność promocji internetowej Pomiar i technologia informacyjna
Łopaciński Karol
Skuteczność promocji internetowej
Pomiar i technologia informacyjna
Łopaciński Karol
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788320821925
- Ilość stron: 232
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Skuteczność promocji internetowej - Łopaciński Karol
Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę Business Inteligence technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
Szczegóły: Skuteczność promocji internetowej - Łopaciński Karol
Tytuł: Skuteczność promocji internetowej
Podtytuł: Pomiar i technologia informacyjna
Autor: Łopaciński Karol
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
ISBN: 9788320821925
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 232
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.325 kg