Skuteczność promocji internetowej Pomiar i technologia informacyjna

Książka

Skuteczność promocji internetowej
Pomiar i technologia informacyjna

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788320821925
  • Ilość stron: 232
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Skuteczność promocji internetowej - Łopaciński Karol

Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę Business Inteligence technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.


Szczegóły: Skuteczność promocji internetowej - Łopaciński Karol

Tytuł: Skuteczność promocji internetowej
Podtytuł: Pomiar i technologia informacyjna
Autor: Łopaciński Karol
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
ISBN: 9788320821925
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 232
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.325 kg


Recenzje: Skuteczność promocji internetowej - Łopaciński Karol

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: