Psychologia społeczna 1/2015

Czasopismo

Psychologia społeczna 1/2015

  • Producent: Scholar
  • Rok produkcji: 2015
  • EAN: 977189618000815
  • Ilość stron: 120
  • Format: 20.0x26.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 21,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 21,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Psychologia społeczna 1/2015

W numerze:

Katarzyna Szczucka: Nieco danych świadczących o tym, że Dutton i Aron 40 lat temu wykazali niekoniecznie to, co zamierzali

Magdalena Poraj-Weder, Dominika Maison: Poszukiwania uniwersalnego modelu motywacji konsumenckich

Marcin Moroń: Poznawczo-emocjonalne predyktory agresywności relacyjnej. Rola zdolności rozumienia emocji, afektywnych reakcji empatycznych i wrogości. Doniesienie wstępne

Dorota Kanafa-Chmielewska: Wybrane ujęcia zaangażowania społecznego o charakterze politycznym

Ryszard Klamut: Kwestionariusz aktywności obywatelskiej (KAO) narzędzie do badania różnych rodzajów aktywności obywatelskiej

Wacław Bąk, Mariola Łaguna, Ewelina Bondyra-Łuczka: Kwestionariuszowe metody pomiaru ukierunkowań regulacyjnych. Polskie adaptacje kwestionariuszy RFQ i RFS

Anna Maria Zawadzka, Joanna Duda, Rafał Rymkiewicz, Blanka Kondratowicz-Nowak: Siedmiowymiarowy model aspiracji życiowych Kassera i Ryana. Analiza trafności i rzetelności narzędzia


Szczegóły: Psychologia społeczna 1/2015

Tytuł: Psychologia społeczna 1/2015
Producent: Scholar
Kod paskowy: 977189618000815
ISSN: 18961800
Języki: polski
Rok produkcji: 2015
Ilość stron: 120
Format: 20.0x26.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.305 kg


Recenzje: Psychologia społeczna 1/2015

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×