Psychologia społeczna 1/2015
Psychologia społeczna 1/2015
- Producent: Scholar
- Rok produkcji: 2015
- EAN: 977189618000815
- Ilość stron: 120
- Format: 20.0x26.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Psychologia społeczna 1/2015
W numerze:
Katarzyna Szczucka: Nieco danych świadczących o tym, że Dutton i Aron 40 lat temu wykazali niekoniecznie to, co zamierzali
Magdalena Poraj-Weder, Dominika Maison: Poszukiwania uniwersalnego modelu motywacji konsumenckich
Marcin Moroń: Poznawczo-emocjonalne predyktory agresywności relacyjnej. Rola zdolności rozumienia emocji, afektywnych reakcji empatycznych i wrogości. Doniesienie wstępne
Dorota Kanafa-Chmielewska: Wybrane ujęcia zaangażowania społecznego o charakterze politycznym
Ryszard Klamut: Kwestionariusz aktywności obywatelskiej (KAO) narzędzie do badania różnych rodzajów aktywności obywatelskiej
Wacław Bąk, Mariola Łaguna, Ewelina Bondyra-Łuczka: Kwestionariuszowe metody pomiaru ukierunkowań regulacyjnych. Polskie adaptacje kwestionariuszy RFQ i RFS
Anna Maria Zawadzka, Joanna Duda, Rafał Rymkiewicz, Blanka Kondratowicz-Nowak: Siedmiowymiarowy model aspiracji życiowych Kassera i Ryana. Analiza trafności i rzetelności narzędzia
Szczegóły: Psychologia społeczna 1/2015
Tytuł: Psychologia społeczna 1/2015
Producent: Scholar
Kod paskowy: 977189618000815
ISSN: 18961800
Języki: polski
Rok produkcji: 2015
Ilość stron: 120
Format: 20.0x26.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.305 kg