Marketing sportu
Andrzej Sznajder
Marketing sportu
Andrzej Sznajder
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2015
- EAN: 9788320822052
- Ilość stron: 310
- Format: 16.2x23.6
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing sportu - Andrzej Sznajder
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Szczegóły: Marketing sportu - Andrzej Sznajder
Tytuł: Marketing sportu
Autor: Andrzej Sznajder
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320822052
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 310
Format: 16.2x23.6
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.486 kg