Marketing sportu

Książka

Marketing sportu

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2015
  • EAN: 9788320822052
  • Ilość stron: 310
  • Format: 16.2x23.6
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 64,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing sportu - Andrzej Sznajder

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.


Szczegóły: Marketing sportu - Andrzej Sznajder

Tytuł: Marketing sportu
Autor: Andrzej Sznajder
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320822052
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 310
Format: 16.2x23.6
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.486 kg


Recenzje: Marketing sportu - Andrzej Sznajder

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: