Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Książka

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788375567519
  • Ilość stron: 166
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego - Michał Bacior

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.
Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.


Szczegóły: Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego - Michał Bacior

Tytuł: Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Autor: Michał Bacior
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567519
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 166
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.275 kg


Recenzje: Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego - Michał Bacior

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×