Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Michał Bacior
Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Michał Bacior
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788375567519
- Ilość stron: 166
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego - Michał Bacior
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.
Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.
Szczegóły: Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego - Michał Bacior
Tytuł: Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Autor: Michał Bacior
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567519
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 166
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.275 kg