Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Michał Bacior
Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Michał Bacior
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788375567472
- Ilość stron: 154
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - Michał Bacior
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
Szczegóły: Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - Michał Bacior
Tytuł: Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Autor: Michał Bacior
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567472
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 154
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg