Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Książka

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788375567472
  • Ilość stron: 154
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 48,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 48,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - Michał Bacior

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.


Szczegóły: Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - Michał Bacior

Tytuł: Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Autor: Michał Bacior
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567472
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 154
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - Michał Bacior

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×