Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem Wymiar finansowy i niefinansowy

, , ,

Książka

Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem
Wymiar finansowy i niefinansowy

, , ,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem - Walińska Ewa, Bek-Gaik Bogusława, Gad Jacek, Rymkiewicz Bartosz

W książce omówiono w układzie chronologicznym aktualne trendy rozwoju sprawozdawczości przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem skutków procesu integrowania raportowania finansowego i niefinansowego. Krytycznie odniesiono się do modelu współczesnego sprawozdania finansowego, przedstawiono zakres informacyjny raportu finansowego i sprawozdania zarządu, a także istotę raportowania społecznego mającego na celu rozliczenie przedsiębiorstwa ze społecznej odpowiedzialności i wykonywania funkcji powierniczej.
Autorzy publikacji - pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziałów Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz jednocześnie uznani eksperci rachunkowości - skoncentrowali się na poszukiwaniu nowoczesnej biznesowej formuły sprawozdawczości. Powinna ona uwzględniać z jednej strony zasadniczy cel działalności gospodarczej - stały wzrost wartości przedsiębiorstwa dla interesariuszy, z drugiej stworzyć podstawy efektywnego komunikowania się z różnymi segmentami jego otoczenia. Połączenie tych dwóch aspektów sprawozdawczości przedsiębiorstw świadczy o nowatorskim podejściu autorów do podjętej problematyki.
Dodatkowymi walorami publikacji są: staranne usystematyzowanie dotychczasowej wiedzy o sprawozdawczości przedsiębiorstw, wszechstronne spojrzenie na poszczególne jej elementy oraz wskazanie kierunków jej rozwoju. Książka może stanowić cenną inspirację do dalszych badań nad kształtowaniem zintegrowanego raportu będącego odzwierciedleniem holistycznego podejścia do przekazywania informacji o działalności przedsiębiorstwa.


Szczegóły: Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem - Walińska Ewa, Bek-Gaik Bogusława, Gad Jacek, Rymkiewicz Bartosz

Tytuł: Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem
Podtytuł: Wymiar finansowy i niefinansowy
Autor: Walińska Ewa, Bek-Gaik Bogusława, Gad Jacek, Rymkiewicz Bartosz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788379696208
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 220
Format: 16.8x24.1
Oprawa: Miękka
Waga: 0.378 kg


Recenzje: Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem - Walińska Ewa, Bek-Gaik Bogusława, Gad Jacek, Rymkiewicz Bartosz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×