Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia
Giulio Cesare, Paolo Mancini
Marketing produktów farmaceutycznych
Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia
Giulio Cesare, Paolo Mancini
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788375567014
- Ilość stron: 205
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing produktów farmaceutycznych - Giulio Cesare, Paolo Mancini
Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem, również w tak specyficznym sektorze, jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, ale też z pojawieniem się superpacjenta", coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego. Książka przedstawia, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i równocześnie opisuje podstawowe narzędzia robocze marketingowca. Kolejne jej rozdziały prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej stosowanych w sektorze CHC.
W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- Sceneria, w której musi funkcjonować firma. Trendy kształtujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej.
- Nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem.
- Ewolucję kanałów dystrybucyjnych.
- Marketing inbound - narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi.
- Zawód marketingowca - rady i zalecenia jak być skutecznym.
- Metody analizy biznesowej, opisane w syntetycznej formie w postaci łatwych do przyswojenia praktycznych wskazówek.
Szczegóły: Marketing produktów farmaceutycznych - Giulio Cesare, Paolo Mancini
Tytuł: Marketing produktów farmaceutycznych
Podtytuł: Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia
Autor: Giulio Cesare, Paolo Mancini
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567014
Tytuł oryginału: Healthcare marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łucki Zbigniew
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 205
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.372 kg