Public Relations Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Public Relations
Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
- Wydawnictwo: AFM
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788375711066
- Ilość stron: 204
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
44,90 PLN
Opis: Public Relations
W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji zmieniły znaczenie maksymy "czas to pieniądz". Decydujące wydaje się nowoczesne zarządzanie, któremu towarzyszy skuteczne komunikowanie wewnątrz i na zewnątrz organizacji - czyli profesjonalne public relations.
Szczegóły: Public Relations
Tytuł: Public Relations
Podtytuł: Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Wydawnictwo: AFM
ISBN: 9788375711066
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 204
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.335 kg
Redakcja: Piechota Grażyna