Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych
Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych
- Wydawnictwo: AMF
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788375711738
- Ilość stron: 220
- Format: 17.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
42,00 PLN
Opis: Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych
W niniejszym tomie autorzy przyglądają się przede wszystkim nowemu radiu, telewizji, prasie i ciągle zmieniającemu nasze życie i podlegającemu wewnętrznym przemianom internetowi. Książka zaczyna się od nakreślenia teoretycznego background'u i proponuje Czytelnikowi podjęcie trudu odpowiedzi na pytania fundamentalne - o cel, jaki powinny realizować współczesne media.
Szczegóły: Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych
Tytuł: Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych
Wydawnictwo: AMF
ISBN: 9788375711738
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 220
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg