Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych Perspektywa sprzedawcy i konsumenta

Książka

Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych
Perspektywa sprzedawcy i konsumenta

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 41,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 41,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych - Paweł Bryła

Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono się na przedstawieniu własnych badań empirycznych wśród sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu próbach, obejmujących kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizujących się w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogłębionych i analizy zawartości ich stron internetowych. Ostatni rozdział pracy poświęcony jest prezentacji własnych wyników badań w dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosłych mieszkańców Polski i złożonej z młodych i wykształconych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikację hipotez badawczych dotyczących zależności między kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakości produktów regionalnych i ekologicznych, jak również wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.


Szczegóły: Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych - Paweł Bryła

Tytuł: Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych
Podtytuł: Perspektywa sprzedawcy i konsumenta
Autor: Paweł Bryła
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788379694358
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 442
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.746 kg


Recenzje: Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych - Paweł Bryła

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×