Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht

Książka

Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht

  • Wydawnictwo: Atut
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788379771080
  • Ilość stron: 336
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht - Roman Opiłowski

Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście multimodalność dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept kontrastywność obejmuje cechy wspólne i różne w kształtowaniu tekstów i rodzajów tekstów w globalnej komunikacji. Na podstawie tych założeń badawczych w książce zostały omówione dwa duże zakresy multimodalne tekstu: design tekstu oraz relacja języka i obrazu w tekście medialnym, a następnie zanalizowane na przykładzie niemieckich i polskich tekstów prasowych (okładka czasopisma, artykuł prasowy, infografika i reklama prasowa) za pomocą utworzonego modelu analizy tekstów językowo-obrazowych.


Szczegóły: Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht - Roman Opiłowski

Tytuł: Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht
Autor: Roman Opiłowski
Wydawnictwo: Atut
ISBN: 9788379771080
Języki: niemiecki
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 336
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.76 kg


Recenzje: Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht - Roman Opiłowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×