Media zmieniającego się świata
Media zmieniającego się świata
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788322934753
- Ilość stron: 300
- Format: 16.8x23.0
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Media zmieniającego się świata
Zmieniają się media, bo zmienia się świat. Nie jest oczywiste, czy ta zależność działa i w drugą stronę. Relacjom między zmieniającymi się mediami i zmieniającym się światem poświęcona jest większość tekstów, które składają się na nowy tom rocznika wrocławskich medioznawców. W centrum dociekań stoją media zmieniającej się cywilizacji systemów medialnych Europy i Ameryki. Autorzy, którymi są zarówno uznani badacze, jak i debiutanci, starają się w wielonurtowych dociekaniach odpowiadać na pytania dotyczące kwestii dziennikarstwa, zawodów medialnych, komunikowania wizerunku, brandingu, public relations. Wartością tekstów jest przede wszystkim ambitna próba nadążania za aktualnymi problemami badań medioznawczych, połączona z szerszą refleksją dotyczącą zagranicznych systemów medialnych oraz polskiego dyskursu publicznego. Lektura dla ludzi mediów, dziennikarzy i studentów dziennikarstwa, kulturoznawców, politologów i socjologów.
Szczegóły: Media zmieniającego się świata
Tytuł: Media zmieniającego się świata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Seria: DZIENNIKARSTWO I MEDIA
ISBN: 9788322934753
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 300
Format: 16.8x23.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg
Redakcja: Borkowski Igor