First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki

Książka

First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki

  • Wydawnictwo: PWN Naukowy
  • Rok wydania: 2015
  • EAN: 9788301162702
  • Ilość stron: 184
  • Format: 117 x 190
  • Oprawa: Miekka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki

Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy – po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem.

Książka zawiera:

zwroty i wyrażenia związane z marketingiem,
wzory korespondencji marketingowej,
angielsko-polski słownik terminów marketingowych.


Szczegóły: First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki

Tytuł: First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki
Wydawnictwo: PWN Naukowy
Kod paskowy: 9788301162702
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 184
Format: 117 x 190
Oprawa: Miekka


Recenzje: First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×