First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki
First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki
- Wydawnictwo: PWN Naukowy
- Rok wydania: 2015
- EAN: 9788301162702
- Ilość stron: 184
- Format: 117 x 190
- Oprawa: Miekka
Niedostępna
Opis: First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki
Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy – po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem.
Książka zawiera:
zwroty i wyrażenia związane z marketingiem,
wzory korespondencji marketingowej,
angielsko-polski słownik terminów marketingowych.
Szczegóły: First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki
Tytuł: First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki
Wydawnictwo: PWN Naukowy
Kod paskowy: 9788301162702
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 184
Format: 117 x 190
Oprawa: Miekka