Reklama Operacjonalizacja pojęcia
Wszołek Mariusz
Reklama Operacjonalizacja pojęcia
Wszołek Mariusz
- Wydawnictwo: Libron
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788365148247
- Ilość stron: 230
- Format: 14.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
38,00 PLN
Opis: Reklama Operacjonalizacja pojęcia - Wszołek Mariusz
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu procesu corporate identity organizacji. Interesujące jest też wyróżnienie poetyki reklamy wiodącej i procesu projektowania reklamy.
Szczegóły: Reklama Operacjonalizacja pojęcia - Wszołek Mariusz
Tytuł: Reklama Operacjonalizacja pojęcia
Autor: Wszołek Mariusz
Wydawnictwo: Libron
Seria: PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI
ISBN: 9788365148247
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 230
Format: 14.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg