Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

,

Książka

Strategia błękitnego oceanu
Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788377469477
  • Ilość stron: 352
  • Format: 15.8x23.3cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 64,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia błękitnego oceanu przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia błękitnego oceanu niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka Strategia błękitnego oceanu przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.


Szczegóły: Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Tytuł: Strategia błękitnego oceanu
Podtytuł: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377469477
Tytuł oryginału: Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competiti
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 352
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: