Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne
Boryczko Marcin
Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne
Boryczko Marcin
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788378652854
- Ilość stron: 334
- Format: 16.8x24.1
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne - Boryczko Marcin
Książka jest próbą przyjrzenia się procesom edukacyjnym z perspektywy antropologicznej choć znaczenie analizy w jej ramach poczynionych odnosi funkcjonowanie szkoły do szerszego kontekstu społecznego, politycznego czy ekonomicznego. Jest to jednocześnie analiza konsekwencji do jakich prowadzi różnicowanie się szkół pod względem jakości kształcenia. Dodatkowym narzędziem analiz tu poczynionych jest teoretyczny kontekst poszerzający interpretację zebranych danych o analizy opierające się na teorii kodów językowych a także analizy systemowo-funkcjonalnej. Obydwie perspektywy są niemal nieobecne w praktyce badawczej w Polsce. Publikacja niniejsza ma za zadanie wypełnienie tej luki.
Szczegóły: Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne - Boryczko Marcin
Tytuł: Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne
Autor: Boryczko Marcin
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN: 9788378652854
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 334
Format: 16.8x24.1
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg