Marketing w działalności agencji reklamowej Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.26.

Podręcznik

Marketing w działalności agencji reklamowej
Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.26.

  • Producent: eMPi2
  • Rok produkcji: 2019
  • ISBN: 9788365149039
  • Ilość stron: 223
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 27,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 27,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing w działalności agencji reklamowej - Małgorzata Pańczyk

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.


Szczegóły: Marketing w działalności agencji reklamowej - Małgorzata Pańczyk

Tytuł: Marketing w działalności agencji reklamowej
Podtytuł: Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.26.
Autor: Małgorzata Pańczyk
Producent: eMPi2
ISBN: 9788365149039
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej

Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok produkcji: 2019
Ilość stron: 223
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Marketing w działalności agencji reklamowej - Małgorzata Pańczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×