Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

,

Książka

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788301183158
  • Ilość stron: 500
  • Format: 24.0x17.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 89,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 89,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.
Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.
Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:
? pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,
? plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu,
? dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,
? ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy,
? przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.


Szczegóły: Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek

Tytuł: Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
Autor: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301183158
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 500
Format: 24.0x17.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.825 kg


Recenzje: Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek (1)