Teorie komunikacji i mediów. Tom 6
Marek Graszewicz (red.)
Teorie komunikacji i mediów. Tom 6
Marek Graszewicz (red.)
- Wydawnictwo: Atut Oficyna Wydawnicza
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788374329880
- Ilość stron: 434
- Format: 16x22.5 cm
- Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
44,00 PLN
Opis: Teorie komunikacji i mediów. Tom 6 - Marek Graszewicz (red.)
W tomie znalazły się teksty dotyczące poprawności i stosowności w komunikacji. Wiąże się z tym temat etykiety i grzeczności. Ponadto czytelnik znajdzie tu także teksty charakteryzujące się różnorodnością tematów, metod i postaw. Autorzy prezentowanych artykułów tak jak w poprzednich tomach opierają się pokusom paradygmatyzacji wiedzy o komunikacji.
Szczegóły: Teorie komunikacji i mediów. Tom 6 - Marek Graszewicz (red.)
Tytuł: Teorie komunikacji i mediów. Tom 6
Autor: Marek Graszewicz (red.)
Wydawnictwo: Atut Oficyna Wydawnicza
ISBN: 9788374329880
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 434
Format: 16x22.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.752 kg