Teorie komunikacji i mediów. Tom 6

Książka

Teorie komunikacji i mediów. Tom 6

  • Wydawnictwo: Atut Oficyna Wydawnicza
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788374329880
  • Ilość stron: 434
  • Format: 16x22.5 cm
  • Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Teorie komunikacji i mediów. Tom 6 - Marek Graszewicz (red.)

W tomie znalazły się teksty dotyczące poprawności i stosowności w komunikacji. Wiąże się z tym temat etykiety i grzeczności. Ponadto czytelnik znajdzie tu także teksty charakteryzujące się różnorodnością tematów, metod i postaw. Autorzy prezentowanych artykułów tak jak w poprzednich tomach opierają się pokusom paradygmatyzacji wiedzy o komunikacji.


Szczegóły: Teorie komunikacji i mediów. Tom 6 - Marek Graszewicz (red.)

Tytuł: Teorie komunikacji i mediów. Tom 6
Autor: Marek Graszewicz (red.)
Wydawnictwo: Atut Oficyna Wydawnicza
ISBN: 9788374329880
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 434
Format: 16x22.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.752 kg


Recenzje: Teorie komunikacji i mediów. Tom 6 - Marek Graszewicz (red.)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×