Neuroedukacja Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się
Neuroedukacja
Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się
- Wydawnictwo: Dobra Literatura
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788365223265
- Ilość stron: 384
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Neuroedukacja
W ostatnim czasie dostrzegamy wzrost zainteresowania psychologów i pedagogów wynikami badań mózgu przy użyciu nowoczesnych technik neuroobrazowania zwłaszcza funkcjonalnego rezonansu magnetycznego i tomografii komputerowej. Na podstawie tych wyników zmierza się do weryfikacji dotychczas stosowanych metod nauczania i uczenia się. Możliwość bezinwazyjnego monitorowania pracy mózgu podczas uczenia pozwala niejako zobaczyć, jak uczy się mózg, i określić, co należy zrobić, by edukacja szkolna była bardziej przyjazna neuronom.
W książce podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy nowa wiedza o mózgu jest na tyle wiarygodna i wystarczająca, żeby na jej podstawie stworzyć nową strategię nauczania w szkole.
Szczegóły: Neuroedukacja
Tytuł: Neuroedukacja
Podtytuł: Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się
Wydawnictwo: Dobra Literatura
Seria: NOWE ŚCIEŻKI EDUKACJI
ISBN: 9788365223265
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 384
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.48 kg