Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań

, ,

Książka

Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań

, ,

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788325576844
  • Ilość stron: 126
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań - Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki

Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone zostały w kontekście podnoszenia konkurencyjności branży dzięki profesjonalnie zarządzanym procesom innowacji na poziomie przedsiębiorstwa. Ta praca powinna znaleźć się w biblioteczce każdej osoby organizującej lub uczestniczącej w profesjonalnych spotkaniach lub wydarzeniach. Pozwala zrozumieć mechanizmy skutecznej współpracy z dostawcami wysokospecjalistycznych usług biznesowych (ang. Knowledge Intensive Business Services KIBS) oraz wskazuje najważniejsze trendy rozwoju branży spotkań i turystyki biznesowej.

Autorzy:
wyczerpująco omawiają strukturę przemysłu spotkań,
wprowadzają w tajniki procesu innowacji w przemyśle spotkań,
przedstawiają zagadnienie wysokospecjalistycznych usług biznesowych,
zapoznają z wykorzystanymi metodami badań optymalnie pasujących do przemysłu spotkań,
w sposób urozmaicony omawiają przypadki stosowania innowacyjnych rozwiązań w przemyśle spotkań,
podkreślają wysoki poziom innowacyjności przemysłu spotkań.

.recenzowana książka to wartościowe opracowanie wypełniające lukę w zakresie badań sektora przemysłu spotkań i jego podatności na innowacje. Na szczególne podkreślenie i wysoką ocenę zasługują przedstawione w tej książce wyniki badań empirycznych z wykorzystaniem wielu metod: ankietowej, wywiadów pogłębionych i studiów przypadków, co stanowi o jej dużych walorach poznawczych i metodycznych. Zastosowanie triangulacji metod pozwoliło nie tylko na uzyskanie wartościowych poznawczo i aplikacyjnie informacji o zarządzaniu innowacjami w przemyśle spotkań, ale podniosło także ich wiarygodność. Wzmacniają ją także przytoczone wyniki badań wtórnych, szczególnie zagranicznych. Jest to pierwsze w Polsce takie opracowanie i Autorzy słusznie podkreślają potrzebę dalszych pogłębionych badań w tym zakresie. Zaprezentowane badania i zastosowana w nich metodyka mogą stanowić punkt odniesienia do badań w innych miastach. Praca oparta jest na dobrze dobranej literaturze przedmiotu, głównie zagranicznej, napisana komunikatywnym językiem i nie przytłacza czytelnika nadmiarem rozważań teoretycznych.
Prof. UE dr hab. Teresa Żabińska
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach


Szczegóły: Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań - Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki

Tytuł: Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań
Autor: Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325576844
Tytuł oryginału: B
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 126
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg


Recenzje: Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań - Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×