Media studenckie a wizerunek uczelni
Olga Kurek-Ochmańska
Media studenckie a wizerunek uczelni
Olga Kurek-Ochmańska
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788375456028
- Ilość stron: 224
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Media studenckie a wizerunek uczelni - Olga Kurek-Ochmańska
Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że ta rozprawa ma charakter pionierski (). Widoczna jest wyraźnie duża cierpliwość doktorantki w zakresie uporządkowania i usystematyzowania interdyscyplinarnych, różnorodnych metodologicznie materiałów i badań z zakresu wiedzy o sztuce kształtowania wizerunku instytucji społecznych, przeglądu teorii społecznego i kulturowego oddziaływania mediów oraz uwarunkowań rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce po transformacji (). Należy bardzo wysoko ocenić wkład autorki w zgromadzenie i opracowanie materiału analitycznego jakościowego i empirycznego, umożliwiającego jej weryfi kację postawionych hipotez badawczych. Walorami rozprawy jest jej wielopłaszczyznowość i relatywna dogłębność analiz.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Rozprawa podejmuje temat ważny dla funkcjonowania uczelni, a przecież słabo dostrzegany. Staje się on tym ważniejszy, że współczesne szkoły wyższe podległy istotnej transformacji od czasów swej klasycznej wczesnodwudzistowiecznej formy, a stoją w obliczu większych niż dzisiejsze wyzwań związanych gruntowną transformacją edukacji na wszystkich poziomach, po części związanych z wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz tzw. mediów (). Badania empiryczne uważam za najważniejszą część rozprawy (), ukazują przekonywująco jak ograniczony i niedoskonały, a w istocie tradycyjny jest system komunikowania polskich uczelni (). Wysoko oceniam zakończenie pracy odniesienie się w nim do postawionego problemu, pytań badawczych i hipotez oraz sformułowanie wniosków i uogólnień.
prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas
Szczegóły: Media studenckie a wizerunek uczelni - Olga Kurek-Ochmańska
Tytuł: Media studenckie a wizerunek uczelni
Autor: Olga Kurek-Ochmańska
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375456028
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 224
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.374 kg