Mediatyzacja komunikowania politycznego W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
Mediatyzacja komunikowania politycznego
W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788377846766
- Ilość stron: 178
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Mediatyzacja komunikowania politycznego
Książka została poświęcona dwóm aktualnym problemom nauk o mediach i komunikowaniu: mediatyzacji i komunikowaniu politycznemu. Zagadnienia te połączono w jedną całość. Nie ulega wątpliwości, że tak właśnie jest. Komunikowanie polityczne jako centralny mechanizm wymiany informacji pomiędzy aktorami politycznymi (indywidualnymi i zbiorowymi) a obywatelami odbywa się głównie przez media masowe, które są w tym procesie aktywne, tzn. same nie tylko odzwierciedlają politykę, ale tworzą jej obraz, który przekazują do opinii publicznej będącej właściwą przestrzenią komunikowania politycznego [...]. Zebrane szkice analizują różne aspekty funkcjonowania zarówno mediów tradycyjnych (telewizja, radio, prasa), jak i nowych mediów internetowych (np. Twitter). Myślą przewodnią jest komunikowanie polityczne i jego mediatyzacja. Autorzy patrzą na problemy z różnych perspektyw badawczo-teoretycznych[...] Książka dostarcza wiedzy strukturalnej polegającej na rozumieniu i wyjaśnianiu zjawisk i procesów medialno-poznawczych. Realizuje także funkcje metodologiczne i praktyczne.
Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Michalczyka
Szczegóły: Mediatyzacja komunikowania politycznego
Tytuł: Mediatyzacja komunikowania politycznego
Podtytuł: W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377846766
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 178
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.348 kg