Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce
Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788375615876
- Ilość stron: 248
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce
Na naszych oczach dokonuje się przełom konsumencki w sferze usług finansowych, w tym w szczególności - usług ubezpieczeniowych. Nigdy dotąd instytucje finansowe nie musiały tak wiele uwagi poświęcić na staranne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb klientów, dokładne i zrozumiałe informowanie ich o warunkach zawieranych umów oraz wykonywanie kontraktów w sposób wolny od podejrzeń o naruszenia prawa czy konflikty interesów. Nigdy tak bardzo jak obecnie nie była potrzebna rzetelna i obiektywna wiedza o równoważeniu interesów instytucji finansowych i ich klientów. Bez niej nowe przepisy nie będą działały albo też staną się brutalnym i stosowanym bez rozmysłu instrumentem tłamszenia przedsiębiorczości i ograniczania konkurencyjności przedsiębiorców działających na polskim rynku finansowym.
Publikacja powstała z inicjatywy Stowarzyszenia Pro Motor, Fundacji Edukacji Ubezpieczeniowej, Izby Gospodarczej Ubezpieczeń i Obsługi Ryzyka oraz Centrum Studiów Konsumenckich Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Są w niej zawarte opracowane przez znakomitych znawców przedmiotu rzetelne i aktualne analizy najistotniejszych zagadnień dotyczących relacji pomiędzy zakładami ubezpieczeń i konsumentami.
Szczegóły: Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce
Tytuł: Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375615876
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 248
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.408 kg
Redakcja: Monkiewicz Jan, Orlicki Marcin