Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788377846339
- Ilość stron: 268
- Format: 17.5x25.0cm
- Oprawa: Twarda
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe, którzy poddają refleksji media i język w nich funkcjonujący, jak też wielowektorowe związki mediów oraz różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu, ale zajmuje ich także sfera "praxis".[...] Czytelnik powinien odnieść dużą korzyść z lektury tej zbiorowej monografii, zwłaszcza wówczas, kiedy wejdzie w kontakt z projektami i propozycjami rozwiązań teoretycznych i praktycznych nadających polu medialnemu wymiar humanistyczny.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Małgorzaty Kity
Szczegóły: Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
Tytuł: Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377846339
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 268
Format: 17.5x25.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.665 kg