Kanały marketingowe
Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Kanały marketingowe
Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2002
- ISBN: 8301137398
- Ilość stron: 651
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Kanały marketingowe - Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
Szczegóły: Kanały marketingowe - Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Tytuł: Kanały marketingowe
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Kod paskowy: 9788301137397
ISBN: 8301137398
Tytuł oryginału: MARKETING CHANNELS
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Błażukiewicz Anna, Butrym - Karaś Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 651
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.936 kg