Gospodarka doświadczeń Perspektywa polskiego konsumenta
Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
Gospodarka doświadczeń
Perspektywa polskiego konsumenta
Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788301182359
- Ilość stron: 268
- Format: 16.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Gospodarka doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.
Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.
Szczegóły: Gospodarka doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
Tytuł: Gospodarka doświadczeń
Podtytuł: Perspektywa polskiego konsumenta
Autor: Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301182359
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 268
Format: 16.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg