Gospodarka doświadczeń Perspektywa polskiego konsumenta

, ,

Książka

Gospodarka doświadczeń
Perspektywa polskiego konsumenta

, ,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788301182359
  • Ilość stron: 268
  • Format: 16.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Gospodarka doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek

Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.
Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.


Szczegóły: Gospodarka doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek

Tytuł: Gospodarka doświadczeń
Podtytuł: Perspektywa polskiego konsumenta
Autor: Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301182359
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 268
Format: 16.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg


Recenzje: Gospodarka doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: