AdWords 360° Katalog skutecznych kampanii

Książka

AdWords 360°
Katalog skutecznych kampanii

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788328305847
  • Ilość stron: 144
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: AdWords 360° - Wiktorska Paulina

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa!
Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords.

Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Googlea można uczyć się samemu metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochłonny. Czy istnieje lepszy Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą uczenia się jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwą benchmarking. Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwości. Doszli do tego, stopniowo poznając system od środka. Ty bądź sprytniejszy. Sięgnij po tę książkę i zabaw się w internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom wyobraźnię i nakłoń Google AdWords do pracy na Twoją rzecz!


Szczegóły: AdWords 360° - Wiktorska Paulina

Tytuł: AdWords 360°
Podtytuł: Katalog skutecznych kampanii
Autor: Wiktorska Paulina
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328305847
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 144
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.345 kg


Recenzje: AdWords 360° - Wiktorska Paulina

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Wielu z Was czyta teraz tę recenzję, chcąc lepiej poznać program AdWords. Jesteś zapewne osobą zajmującą się na co dzień marketingiem, reklamą i wizerunkiem firmy, albo dopiero zgłębiasz tajniki tej trudnej, ale jakże ciekawej sztuki przekazu i zachęcania. Jeżeli słyszałeś już o AdWords, to sam wiesz, drogi czytelniku, że jest to potężne narzędzie promocji. Jeśli wydaje Ci się, że nie – to tylko Ci się tak wydaje.AdWords to system reklamowy stworzony przez firmę Google. Pozwala on na wyświetlanie treści sponsorowanych w wyszukiwarce Google, oraz na stronach współpracujących w programie AdSense. Wszyscy użytkownicy Internetu, korzystający ze wspomnianej wyszukiwarki, są przyzwyczajeni do wyświetlających się dopasowanych, zaskakujących, czasami ciekawych odpowiedzi na próbę wyszukania informacji. Książka „AdWords 360 °. Katalog skutecznych kampanii”, podzielona jest na pięć rozdziałów. Każdy z nich prezentuje odmienną część z której składa się opisywany system. Za każdym razem, gdy autorka przybliża nam przedstawianą, szczególną i wartą uwagi cechę, jest ona poparta konkretnym Case Study, czyli konkretną analizą przypadku. Każdy z trzydziestu case’ów jest uporządkowany w pewien logiczny schemat. Zawierają one przedstawione poniżej elementy:1.Podstawowe informacje tj. marka, kraj, czas realizacji i rodzaj kampanii. 2.Krótki opis przedstawianej firmy – kilka słów czym się zajmuje. 3.Danie główne – opis zrealizowanej kampanii4.Efekt – Podsumowanie osiągniętych wynikówNajlepszym przykładem idealnie ukazującym informacje zawarte w tej książce o AdWords może być Case Study „Pepsi Max – Niemożliwe staje się możliwe” z rozdziału „Wideo potęgą wizerunku”. Pamiętacie chyba niedawno ukazujące się krótkie filmiki reklamowe od Pepsi w serwisie YouTube, prawda?Co ważniejsze nie wszystkie przedstawiane kampanie oparte są o wielotysięczne czy milionowe fundusze. Niektóre z nich to koszt jedynie kilkudziesięciu dolarów, co oczywiście może dziwić.Okładka książki jest kolorowa. Na planie głównym znajduje się wykres przedstawiający pięć etapów przedstawionych podczas analizowania przypadków: Decoration (dekoracja), Statistics (statystyka), Idea (pomysł), Architect (architekt), Reward (nagroda).Przedstawione w książce pomysły zapewne będą inspiracją dla nowo powstających kampanii. Ciekawe pomysły mogą być wzorowane na tych opisanych, a co najważniejsze czytelnik po ich przeczytaniu nie boi się zaryzykować ze swoją odważną kampanią. Warte przeczytania, szczególnie dla osób mniej zaawansowanych w znajomości programów reklamowych.Moja ocena: 8/10Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl 2016-02-22 13:55:53


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: