Dylematy, zagrożenia i perspektywy współczesnej pedagogiki społecznej Wybrane problemy i kwestie społeczne w ujęciu podmiotowym
Dylematy, zagrożenia i perspektywy współczesnej pedagogiki społecznej
Wybrane problemy i kwestie społeczne w ujęciu podmiotowym
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788374056359
- Ilość stron: 248
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Dylematy, zagrożenia i perspektywy współczesnej pedagogiki społecznej
Współczesny pedagog zadaje sobie następujące pytanie: czy przyczyną pogarszającej się jakości procesu wychowawczego są jedynie zmiany, które są efektem progresu cywilizacyjnego Istnieje przekonanie, iż są one naturalną konsekwencją przemian, które dokonują się w świecie na przestrzeni dziejów, a zatem należy je tylko zaakceptować. [...]
Refleksję współczesnego pedagoga sprowadzić można do następującej kwestii: w jakim zakresie dokonujące się zmiany przyczyniają się jedynie do pewnej reorganizacji życia społecznego, a na ile mogą skutkować kompletną jego dezorganizacją czy też dehumanizacją
Największym wyzwaniem dla pedagoga społecznego jest określenie skali problemów i zagrożeń społecznych, z którymi od dłuższego czasu styka się on w obszarze życia społecznego.Kraj produkcji: Polska
Producent:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Sterlinga 26
90-212 Łódź (Polska)
tel: 426315908
email: wydawnictwo@ahe.lodz.pl
Szczegóły: Dylematy, zagrożenia i perspektywy współczesnej pedagogiki społecznej
Tytuł: Dylematy, zagrożenia i perspektywy współczesnej pedagogiki społecznej
Podtytuł: Wybrane problemy i kwestie społeczne w ujęciu podmiotowym
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
ISBN: 9788374056359
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 248
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg