Współczesne problemy zarządzania i marketingu

,

Książka

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788379307685
  • Ilość stron: 252
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 50,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 50,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Aniela Styś, Krzysztof Łobos

Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.

Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.


Szczegóły: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Aniela Styś, Krzysztof Łobos

Tytuł: Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Autor: Aniela Styś, Krzysztof Łobos
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379307685
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 252
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Aniela Styś, Krzysztof Łobos

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×