Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Aniela Styś, Krzysztof Łobos
Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Aniela Styś, Krzysztof Łobos
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788379307685
- Ilość stron: 252
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Aniela Styś, Krzysztof Łobos
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.
Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.
Szczegóły: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Aniela Styś, Krzysztof Łobos
Tytuł: Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Autor: Aniela Styś, Krzysztof Łobos
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379307685
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 252
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg