Widoczne uczenie się dla nauczycieli Jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się
Hattie John
Widoczne uczenie się dla nauczycieli
Jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się
Hattie John
- Wydawnictwo: Centrum Edukacji Obywatelskiej
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788364602528
- Ilość stron: 392
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Widoczne uczenie się dla nauczycieli - Hattie John
Książka prof. Johna Hattiego to pozycja, której nie wolno przegapić nikomu, kto chce otrzymać uzasadnioną naukowo odpowiedź na pytanie: W jaki sposób możemy poprawić osiągnięcia w szkole. Omawia syntezę wyników ponad 900 badań obejmujących miliony uczniów i jest największym jak dotąd opracowaniem obserwacji, co faktycznie wpływa na uczenie się, skierowanym do zarządzających oświatą, dyrektorów, nauczycieli, studentów pedagogiki i szkolnych liderów.
W programie Szkoła Ucząca Się czekaliśmy na taką publikację prezentującą całościowe podejście do nauczania i jego organizacji, którego celem jest skuteczne i wartościowe uczenie się uczniów. Książka Johna Hattiego wskazuje drogę profesjonalizacji zawodu nauczyciela i pracy szkoły, do czego od lat wraz ze współpracującymi z nami szkołami dążymy - ze wstępu Jacka Strzemiecznego.
Szczegóły: Widoczne uczenie się dla nauczycieli - Hattie John
Tytuł: Widoczne uczenie się dla nauczycieli
Podtytuł: Jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się
Autor: Hattie John
Wydawnictwo: Centrum Edukacji Obywatelskiej
ISBN: 9788364602528
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 392
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg