Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

,

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

,

  • Producent: Złote Myśli
  • Rok produkcji: 2012
  • ISBN: 9788377013311
  • Ilość stron: 144
  • Format: 15x21 cm
  • Oprawa: broszurowa
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy - Kamila Molińska, Roman Hadasik

A co znajdziesz w książce?Uprzedzam, że to nietypowa publikacja.Zamiast suchych wykładów, uwiedzie Cię inteligentnymi dialogami 2 fantastycznych osób i poczujesz się, jakby włączyli Cię do swojej rozmowy.Nie spodziewaj się więc akademickiego wykładu o wyższości MLM nad innymi sposobami zarabiania!O NIE! Zamiast tego otrzymasz rzetelne i rzeczowe porównanie 3 sposobów zarabiania. O ile 2 pierwsze są dobrze znane, to na temat MLM dowiesz czegoś, czego nikt inny Ci nie powie - bo nie wie.Między innymi:Co Ci grozi, gdy nie zwracasz uwagi na wszystkie fakty na temat MLM.Jak to możliwe, że bez względu na to, co myślisz, już angażujesz się w tę działalność, tylko jeszcze nikt Ci za to nie płaci!Ile naprawdę możesz zarobić, startując DZIŚ w Network Marketingu?Bajki Kamili, czyli co głupiego ludzie wymyślają na temat MLM?Jak to możliwe, że nie musisz ani umieć, ani lubić sprzedawać, by zajść bardzo daleko w tym nietypowym biznesie?Dowiesz się, czym naprawdę różni się MLM od pracy na etacie i własnego biznesu. To Cię zaskoczy.Poznasz 4 jedyne klucze do sukcesu w tej branży, dzięki czemu dowiesz się, jak podjąć najbardziej rozsądną decyzję o ewentualnej współpracy.


Szczegóły: Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy - Kamila Molińska, Roman Hadasik

Tytuł: Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy
Autor: Kamila Molińska, Roman Hadasik
Producent: Złote Myśli
ISBN: 9788377013311
Rok produkcji: 2012
Ilość stron: 144
Format: 15x21 cm
Oprawa: broszurowa


Recenzje: Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy - Kamila Molińska, Roman Hadasik

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Kamila Molińska, Roman Hadasik (1)