Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy
Kamila Molińska, Roman Hadasik
Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy
Kamila Molińska, Roman Hadasik
- Producent: Złote Myśli
- Rok produkcji: 2012
- ISBN: 9788377013311
- Ilość stron: 144
- Format: 15x21 cm
- Oprawa: broszurowa
Niedostępna
Opis: Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy - Kamila Molińska, Roman Hadasik
A co znajdziesz w książce?Uprzedzam, że to nietypowa publikacja.Zamiast suchych wykładów, uwiedzie Cię inteligentnymi dialogami 2 fantastycznych osób i poczujesz się, jakby włączyli Cię do swojej rozmowy.Nie spodziewaj się więc akademickiego wykładu o wyższości MLM nad innymi sposobami zarabiania!O NIE! Zamiast tego otrzymasz rzetelne i rzeczowe porównanie 3 sposobów zarabiania. O ile 2 pierwsze są dobrze znane, to na temat MLM dowiesz czegoś, czego nikt inny Ci nie powie - bo nie wie.Między innymi:Co Ci grozi, gdy nie zwracasz uwagi na wszystkie fakty na temat MLM.Jak to możliwe, że bez względu na to, co myślisz, już angażujesz się w tę działalność, tylko jeszcze nikt Ci za to nie płaci!Ile naprawdę możesz zarobić, startując DZIŚ w Network Marketingu?Bajki Kamili, czyli co głupiego ludzie wymyślają na temat MLM?Jak to możliwe, że nie musisz ani umieć, ani lubić sprzedawać, by zajść bardzo daleko w tym nietypowym biznesie?Dowiesz się, czym naprawdę różni się MLM od pracy na etacie i własnego biznesu. To Cię zaskoczy.Poznasz 4 jedyne klucze do sukcesu w tej branży, dzięki czemu dowiesz się, jak podjąć najbardziej rozsądną decyzję o ewentualnej współpracy.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wstań i jedź. Niemożliwe jest osiągalne
KOŚCIUSZKI 1C
44-100 GLIWICE (Polska)
tel: 322321090
email: kontakt@zlotemysli.pl
Szczegóły: Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy - Kamila Molińska, Roman Hadasik
Tytuł: Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy
Autor: Kamila Molińska, Roman Hadasik
Producent: Złote Myśli
ISBN: 9788377013311
Rok produkcji: 2012
Ilość stron: 144
Format: 15x21 cm
Oprawa: broszurowa