Historia reklamy
Stephane Pincas, Marc Loiseau
Historia reklamy
Stephane Pincas, Marc Loiseau
- Wydawnictwo: Taschen
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788389192646
- Ilość stron: 336
- Format: 25x28.5 cm
- Oprawa: twarda oprawa w obwolucie
Niedostępna
Opis: Historia reklamy - Stephane Pincas, Marc Loiseau
To jest jabłko. To nawet najwyższa postać jabłka, cała jego esencja i całe jego zastosowanie. To jabłko reklamowe, w pewnym sensie, które z całą siłą wzbudza ideę pożądania - to normalne, taka jest rola jabłka, od dawien dawna. Jednak poza tym jabłko to, w przeciwieństwie do rajskiego jabłka, które było naturalne, ma zrobiony makijaż, aby móc dobrze wykonywać swoją pracę. Jest to jabłko podążające za modą - jeszcze bardziej pociąga w swojej minisukience z cukru. Jest to jabłko popularne: jabłko miłości, które uwielbiają wesołe miasteczka i refreny piosenek. Jest to jabłko, które wierzy w postęp: kawałek łodyżki, z której zwisa, sprawia, że jest przyjemniejsze i bardziej wyrafinowane niż jego brat leżący na ziemi, który właśnie ze swojego drzewa spadł. Jabłko, reklama, postęp - to mniej więcej ta sama historia, która niestrudzenie trwa i nie chce się skończyć. Nigdy go nie dosięgniemy, ale, tymczasem, ono sprawia, że świat się kręci.
Szczegóły: Historia reklamy - Stephane Pincas, Marc Loiseau
Tytuł: Historia reklamy
Autor: Stephane Pincas, Marc Loiseau
Wydawnictwo: Taschen
ISBN: 9788389192646
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 336
Format: 25x28.5 cm
Oprawa: twarda oprawa w obwolucie
Waga: 2.22 kg