Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce
Wojciech Kaźmierczak
Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce
Wojciech Kaźmierczak
- Wydawnictwo: Skorpion
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788386466693
- Ilość stron: 132
- Format: 16.5x23.5 cm
- Oprawa: oprawa broszurowa
Niedostępna
Opis: Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce - Wojciech Kaźmierczak
Skrypty dydaktyczne przez całe lata aktualne źródło informacji dla studentów różnych kierunków studiów - od humanistyki, przez nauki społeczne, po nauki ścisłe. Wyparte nieco w ostatnim dziesięcioleciu przez klasyczne podręczniki akademickie, powinny, jak się wydaje, powrócić do łask. Wynika to z faktu, iż rzeczywistość medialna, w której żyjemy, i sam rynek mediów ewoluują tak szybko, jak nigdy dotąd. Dlatego też przygotowywanie aktualnych materiałów edukacyjnych w postaci skryptów, które szybko można aktualizować, dostosowując do zmieniającego się rynku mediów, stanowi nie lada wyzwanie, dając przede wszystkim możliwość prezentowania zawsze aktualnej wiedzy z danej dziedziny.
Prezentowany tom stanowi odpowiedź na to wyzwanie i rozpoczyna nową serię wydawniczą Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego zatytułowaną Wiedza i Praktyka. W serii tej publikowane będą prace zapoznające studentów nie tylko z zagadnieniami praktyki zawodowej, ale również stanowiące kompendium wiedzy dla każdego studenta z różnorodnych zagadnień dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Szczegóły: Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce - Wojciech Kaźmierczak
Tytuł: Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce
Autor: Wojciech Kaźmierczak
Wydawnictwo: Skorpion
Kod paskowy: 9788386466696
ISBN: 9788386466693
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 132
Format: 16.5x23.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.274 kg