Modele satysfakcji klienta

,

Książka

Modele satysfakcji klienta

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788380850101
  • Ilość stron: 210
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 45,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Modele satysfakcji klienta - Biesok Grzegorz, Wyród-Wróbel Jolanta

W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta.

Dla przedstawienia podejść stosowanych w różnych pracach naukowych autorzy zebrali ponad 500 publikacji z zakresu badań i modelowania satysfakcji klienta. Dało to obraz prowadzonych badań w różnych krajach oraz różnych branżach.

Choć publikacja opisuje czy dotyka metod statystycznych, to nie jest podręcznikiem statystyki, nie pokazuje metod i algorytmów estymacji współczynników, wzorów na obliczenie konkretnych wielkości i wskaźników, procedur testów itd. W założeniu autorów te zagadnienia wykraczają poza ramy celu, jaki sobie przyjęli. Współczesne metody modelowania to skomplikowane, niejednokrotnie iteracyjne czy optymalizacyjne obliczenia, które są w domenie programów komputerowych. Większości badaczy nie jest potrzebne pojęcie o dokładnych matematycznych mechanizmach konstruowanych modeli. Stąd też wzory i aparat matematyczny został w publikacji ograniczony do niezbędnego minimum, a dociekliwych Czytelników zachęcamy do studiowania literatury. Publikacja za to zwraca uwagę na metodologię i interpretację, pokazuje zastosowania oraz wybrane przykłady, spośród nieograniczonego ich zasobu występującego w literaturze światowej.

Adresatem publikacji są przede wszystkim naukowcy i badacze zgłębiający zagadnienia satysfakcji klienta, ale także kadra zarządzająca, specjaliści marketingu i jakości poszukujący metodologicznego wsparcia w procesach badania i analizy satysfakcji swoich nabywców. Publikacja może być także polecana jako literatura podstawowa dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych.


Szczegóły: Modele satysfakcji klienta - Biesok Grzegorz, Wyród-Wróbel Jolanta

Tytuł: Modele satysfakcji klienta
Autor: Biesok Grzegorz, Wyród-Wróbel Jolanta
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380850101
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 210
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Modele satysfakcji klienta - Biesok Grzegorz, Wyród-Wróbel Jolanta

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Biesok Grzegorz, Wyród-Wróbel Jolanta (1)